Va tänker dagens ungdomar med!?

Va precis och hämtade min syster från en hemma fest...att hon har börjat festa e ju lite kontigt bara de, men va e det för fester dom går på eller snarare va håller deras polare på med! Emel och hennes kompis Lisa ringde tidigare hem för att folk hade bokstavligt talat supit ner sig där borta. Blandade alla möjliga drickor (typ allt som fanns i skåpet) och låg sen och spydde hej vilt och bettede sig allmänt dräggiga. Asså dom går i 9:an vafan!? Som tur var hade varken Emel eller Lisa druckigt utan ville bara iväg för att ha kul..ja det blev ju en lyckad kväll, eller?

Det finns de som behöver göra misstag för att sedan lära sig av dem, sen finns de dom som lär sig av andras misstag
- jag är stolt över er tjejer!!

från de ena till de andra, :P jag och Sofie jobbade på så himla bra idag efter min danslektion vi stannade till kl.10! men å andra sidan blev vi heeeelt klara !! :D :D så jävla skönt!



vår klass under brandövningen- vi vinner lätt tävlingen med finas uppställning :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0