renovering på gång

Pappa och morfar håller på att riva våran altan just nu eftersom att den va rutten och vi ska bygga en ny. Inte världens roligaste väder att vara ute i men de behövdes göras idag så de va bara att ta på regnkläderna, tur att jag inte behövde hjälpa dom (a)


2 bilder från när de jobbar på för fullt :)

Igår va jag i skärholmen med Mikaela. Gick runt och kollade i en del affärer och det blev några inköpa också ;)

mysiga + söta vinter skor 299 kr från din sko


Svart genomskinlig skjorta 99kr från H&M


Vit blus 249 kr från H&M


Mysig rosa höst klänning 179 kr från H&M
Trevligt med lite inköp sådär ;) putsade lite på mitt silver halsband oxå som jag fick av soffan där det står mitt namn på :)
Ska iväg och ha danslektion nu, får se hur det går med min hals..PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint Hanife! :) Passar dig som sjutton!

2010-10-25 @ 21:57:28
URL: http://rappss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0