Helgen

Tänkte att jag skulle göra en update om vad jag hade för mig i helgen, hinner ju inte blogga så mkt nu förtiden så skriver om allt i ett o samma inlägg ;)

I Fredags kom Sofie till mig i danssalen och vi gjorde klart våran dans till våra elever! mega naaaajs va det och nummret kommer bli riktigt tungt!

I lördags va jag på Ladies Night tillsammans med mamma, mina mostrar och Jessica. Det vart en väldigt lyckad kväll och kul att göra nått annorlunda tillsammans med familjen :D Vi fick oss ett riktigt gott skratt också på vägen hem så att ingen av oss fick luft haha ja det va roligt! :D :D

I söndags kom massa släktingar hem hit till mig för att fira att jag tagit körkortet!!!! Jätte gulligt att dom kom och min faster lagar den absolut godaste maten!! Tack tack tack för de, typ bästa presenten av alla :D mums.
Senare åkte jag och Jessica hem till Mikaela och badade i hennes jacuzzi, eller jag badade inte känner att en förkylning eller nått e på gång så ville inte riskera att bli mer dålig :)

Fint litet kort av kusinen Yusuf abi

Fina blommor fick jag också och en del pengar :D


I går fick jag låna min kusins grafitti nagelack och detta blev resultatet as ballt tycker jag ! Går att köpa på nästan alla butiker som har smink, H&M tillexempel

Så här ser förpackningarna ut, lite speciella men najsiga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0