En lördag som blev lyckad

I lördags fyllde min fina vän Sofie år och hon hade bjudit över mig och några vänner hem till henne på middags buffé, herre min lilla gud va mycket mat och gott gott dom bjöd på! mmmm de tycker vi om ;) Hon fick en massa fina presenter och tror att hon blev glad för de jag gav henne, vilket var ett par skinn handskar och ett armband som var själva "huvudgrejen" om man säger så. Sen fick hon en korg med en massa andra saker i ! glömde ta en bild på korgen för va riktigt nöjd med den så fin den va :P hahha sen fick hon en minnes bok av mig också. Runt halv 12 drog jag Ia, Sofie, Sanna och Filippa ut till metro för att fortsätta firandet. Där blev det en hel del dans och låg sen hemma i sängen runt halv 4 helt utslagen! Tack för en underbar kväll tjejer!

Min outfit

Jag, Ia, Sofie och Angelica

På metro

Så med dom bilderna från helgen säger jag Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0