Dansmöte på Wayne's coffee

Har börjat få ont i halsen igen...hoppas verkligen att det försvinner till helgen då jag ska ut och har längtat efter hur länge som helst! Bestämde i alla fall att jag inte skulle vara med på moderna klassen idag eftersom att jag måste vara med på baletten imorgon så får absolut inte bli sämre! Har  skrivit klart en övning nu och ska väl lägga mig på soffan ett tag ;) sånt man bara kan göra här på STEG.

Klockan fem idag ska jag iväg på dans möte och disskutera föreställningen tror jag. Innan de ska jag och Sofie gå lite i affärer vilket jag inte har gjort på evigheter! sparar ju till Ullared som blir av under höstlovet :D weeeej

Förra årets C-grupp, saknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0