Hemma efter en stört rolig roadtrip

Kom hem igår kväll efter mycket shoppande i ullared! va kul vi hade asså. Jag körde hela vägen ner dit vilket blev typ 5 timmar och det första vi gjorde då va att parkera bilen och rusa in i varuhuset :) där shoppade vi en del, käkade sen och sedan blev det att checka in till våran husvagn som faktiskt va riktigt fräch! Vart rädda att det skulle vara ett ruckel men nej då den va jätte fin o mysig.
Här får ni bilder från resan, bilder på inköpen kommer sen :)



Piroger som färdkost ;)

Hade en privat massör under resan, tack soffan!

Syrran i husvagnen

Emel är redo att lägga sig..jobbigt med shopping

En väldigt glad Sofie

vem saknas..?

Andra dagen med frukost

Nått roligt på tv:n Jennifer :)

Vågar man ha dig vid ratten eller? :P

Barnen i baksätet har börjat tröttna lite på att åka bil tror ja...

Detta va resan dit och hem slänger in ett inlägg på alla saker sen men nu ska jag fixa mig klart för att sen åka till Flen och hälsa på släktingarna :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHA snygga bilder på mig! :P

2010-11-04 @ 20:31:40
URL: http://jennifer-ulenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0