Första dagen på höstlovet..

..har jag spenderat i huddinge idrottshall :P sökte ett dans jobb för ett tag sen här i huddinge komun och igår ringde en av dem och frågade om jag ville jobba idag, vilket jag kunde. Min uppgift va att ta hand om en grupp små barn mellan 7-10 år och sen ha en lätt lek/dans lektion. Barnen cirkulerade runt mellan olika aktiviteter och detta va då min station. Det va faktiskt kul barnen va jätte söta och ledarna as sköna :)

Nu väntar jag på att Jennifer ska komma och då ska vi iväg och handla lite gott inför imorgon :D fattar ni att vi ska åka klockan 6 på morgonen! hur ska man orka..Jora blir nog ganska lätt när man vet vart vi är på väg ;)

Här är två bilder från halloween festen i fredags :


Jag och Mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0