Torsdag

Kom nyss hem från en teorilektion på körskolan. Jag e väldigt trött och vill bara gå och lägga mig nu nu nu, men tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg först eftersom att det inte blev nått igår:) Har vart sjukt trött hela dan idag, speciellt på eftermiddagen efter lunch när vi skulle kolla på en film från kvart i 1 till 4 :O asså snacka om att jag sov första timmen eller, hahah Micha låg på bänken och sov och jag låg på henne :P Döm mig inte nu, brukar inte sova på lektioner men idag va det ett måste asså va så sjukt trött plus att vem tittar på en skiiit tråkig film när det inte finns nån lärare och man kan sova ist?

Igår köpte jag presenter till syrran...en aning avundsjuk på de jag köpte men men nu är det faktiskt hennes dag och det e klart att hon ska få nått fint!

Nej nu får det räcka vill faktiskt sova! godnatt pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0