tisdag

Hej kära bloggläsare! Idag va jag tillbaka till skolan, dock kändes det som om jag var den ända, vart va alla människor?? vi va typ 7 pers eller nått. Plus att vi inte hade några viktiga lektioner alls så kändes fett ovärt...
Därför åkte jag och söta Hanna till skanstull och solade! de va naajs :D inte för att man ser så stor skillnad men de är skönt ändå. Efter de gick vi och köpte glass och kollade runt lite i ett centrum. Blav faktiskt så att jag kom hem med en ny bikini :D är fett glad plus att de va västa kapet, asså den kostade bara 49kr per del!? asså de är helt otroligt! Hanna köpte också en plus en ursnygg tröja och ett par skor.
Efter den uderbara stunden med Haniiis åkte jag hem och satte igån med pluggandet...inte lika roligt men de måste göras.

Jag hade en plan att jag skulle plugga fram till 8 sen duscha och sen kolla desperate housewives! weej, bäst att hålla schemat så jag inte missar:) ni som känner mig vet att jag INTE kan duscha på 5 min...

min fina bikini!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0