sooL

Har inte berättat om min valborg för er eftersom att jag ville ha bilder därifrån innan jag skrev nått, men en viss person har inte lagt upp dom ( säger inga namn..:P). mina batterier på kameran tog slut så fick inga bilder från kvällen:( men ialla fall så vart det en lyckad valborg.
Det började med att vi käkade middag hemma hos mig och jag fick väldigt mycket beröm för maten :D Det bjöds på förett, varmrätt och efterrätt! Efter de chillade vi lite här och sen runt 11 halv 12 drog vi till Emma som hade fest. Roligt hade vi och sköna människor va där, runt halv 3 kände vi att de va lagom att dra sig hem så Angelicas pappa kom och hämtade oss och körde hem mig och Sanna hem till mig igen. Sen kan jag säga att jag somnade som en stock! Va så himla trött på dagen i Fredags och tänkte att jag skulle ta en tupplur innan dansen och allt de roliga skulle börja, men nej de fick jag inte för då skulle jag gå runt i liljeholms centrumet med majbritt! hahah men kvällen blev hur som helst lyckad
Har ju då inga bilder från valborg men tog lite från i går med min gulliplutt!

en varsin cholkladpudding smälde vi i oss, mums!

sötnos nummer ett!

höhö här har ni våran frukost..vi e inte alls tjocka..

måste också bara visa mina fin fina skor jag köpte! love them!

Nu ska jag ut och sätta mig i solen ett tag, med min svenska bok. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0