söndag

Långhelgen är nu över och skolan väntar imorgon..De är så underbart skönt att vara ledig och igår fick man verkligen en försmak på sommaren, de va ju sjukt varmt! låg och solade hela dagen och fick massa färg!!! :D nja eller bara på höger sida av kroppen, satt nämnligen och pluggade så solen kom från höger håll och de va då där de stekte ;)

Har dock hunnit med och gjort en massa roliga saker dessa dagar. hade en planering innan på vad jag skulle göra varje dag men den ändrades ganska snabbt. Men man kan klart säga att den inte blev till de sämre! Så här såg de ut:
Ons- tillbringade dagen/kvällen/natten med hanna och Sanna :D
Tor- Fick släktingar på besök
Fre- Dansade och sedan åkte jag hem till Jessica (som var planerat, men blev sen väldigt trött så bestämde mig för att inte gå, men blev dit tjatad :P skyllde på att vi skulle ta släktfoton?? va hände med de? haha )
lör- SOLADE en massa och pluggade. På kvällen träffade jag en kompis :)
Sön- övningskörde till IKEA köpte en "knubbis"-åh den e så söt!!! ni tycker väl att jag e sjuk som tycker en lampa e söt men ni anar faktiskt inte haha:D och sen har jag pluggat.

Som ni ser så har jag inte haft en ledig stund men det e bara kul! så nu längtar man mer än någonsin till sommaren och ledigheten. De e verkligen inte långt kvar nu bara 3 veckor och 2 dar!!!!!! Happyface :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0