Söndag? eller?

Idag har det precis känts som en söndag, men de kanske beror på att jag inte har varit i skolan. Jag har nämnligen spenderat dagen med nära och kära på gammelmormors begravning. Känns väldigt skönt att det är över nu, alltid jobbigt med sånna tillställningar, hoppas inte att jag behöver gå på någon på ett bra tag!
Efter de hela följde jag med Jessica till akuten där hon skulle operera bort två födelsemärken, stackarn, men jag fanns där som stöd till henne fastän kärringarna på vårdcentralen vägrade att släppa in mig!? vafan va deras problem, påstod att det inte fick plats i rummet när de mkt väl fanns de. Att dom kan vara rikitga (ursäkta språket) bitterfittor, bara för att man fortfarande är ett barn...åh blir galen på att vuxna människor kan vara så otrevliga bara för att man råkar vara några år yngre! aja vi firade med en tumrerulle för att det iall fall gick bra för henne :)
Åkte sen hem till Jessica som fixade mina naglar, tack för de min älskling!

Har hunnit övningsköra och läst till de sidor man skulle i svenska boken oxå. Guu va man hinner med mycket när man är ledig på de här sättet, tänk om man kunde vara de lite oftare.. :) hihi nu är det medium som står på tur innan jag ska lägga mig. C Ya!

hela följet

finfina flickor

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0