jobbig söndag..

vaknade upp hemma hos jessica imorse. ingen av oss va väl så där jätte pigga efter gårkvällen men jag va tvungen att gå upp i tid eftersom jag behövde hem och plugga..dryyygt jag vet, ångrar att jag inte gjorde det i fredags då jag ändå bara va hemma. men men de har gått bra ändå fastän jag har hållt på att somna flara gånger.
Gårdagen vart i alla fall trevlig, roligt att jag kunde kombinera dagen lite både med jessica och josefine och sen de andra härliga människorna på festen. Men snart e jag 18 och då kan jag gå med er ut flickor!
här kommer några bilder från igår :)

jag och min outfit :P

josefine o jag <3

jag o jessica <3

jag, hanna och fanny hos håkan!

måste duscha nu, fyfan...och sen SOVA!!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0