Gillingebanan..Va? jag??

Hade nationellt prov idag i matte B....(!) så mkt vill jag prata om de!

Slutade ialla fall vis halv ett och då mötte jag upp min kära pappa så gick vi och lunchade i huddinge C. Det va jätte mysigt att sitta ute på terassen med en sallads tallrik framför sig i värmen. Fick faktiskt känslan av att jag satt i Turkiet eller nått, pappa med :) det var mer än naaajs!

Övningskörde idag med bilskolan också. Det gick faktiskt ganska bra, vi tränande körfälsbyten och parkering och lite sånt. Och vet ni vad han säger- Att jag är redo för gillingebanan?? hallå jag kan inte löra på is, eller vad de e man åker på? shiiit, men de här betyder ju att jag blir bättre och bättre och att körkortet kanske inte är så långt ifrån trots allt! :D:D ahhhh

nu måste jag se slutet på desperata hemmafruar, de e så spännande!!! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0