dansuppvisning

hejsvejs ! Idag har det varit dansuppvisning hela dagen. ÅHHHHHHH dom e så otroligt duktiga mina elever!!!!! är så stolta över dom:D:D:D Ni anar inte vilken upplevelse det är att sitta och titta på en koreografi som man själv har gjort och så dansar dom den så bra, kan inte mer än att le bara!! :D
Dock har jag inte mått så jätte bra under dagen. Tror det beror på att min visdomstand växer...så har haft konstant huvundvärk och otroligt hänig och trött, tog en alvedon så det släppte lite. Hoppas det inte kommer tillbaka bara!

De jag måste koncentrera mig på nu ialla fall är kulturhistorian....DRyyyygt jag vet! på en lördag liksom, men om man inte hann med i veckan så gjorde man inte...puss på er plugget kallar!





(alla bilder är tagna från josefines fb)

Imorgon blir det mer dansuppvisning och då ska jag ta lite egna bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0