What's wrong with me?

Asså nu har jag mått lite sisådär sen i lördags, men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är. Det är skit jobbigt för ena stunden mår jag lite illa men samtidigt äter jag som vanligt..Så fattar ingenting, men kul är det inte! Finns en person som jag jätte gärna skulle behöva prata med och träffa så kanske lite av de jobbiga släpper, men det är lite svårt eftersom att hon inte är hemma :/

En sak som verkligen har kommit fram den här veckan är också att vi tjejer kan vara väldigt jobbiga och avundsjuka. Eller det har man ju alltid varit med om och upplevt själv men bara under den här veckan har det hänt saker. Vissa roliga och skrattretande andra inte. Jaja men det är så vi fungerar ibland.

Imorgon ser planerna ut att jag ska tillbringa hela dagen med Tove. Hon ska hem till mig och så ska vi laga mat tillsammans och ha det mysigt!

En rätt så gammal bild på Tove, men ja hon är söt den sockerbiten så det spelar ingen roll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0