RaitanTaitan och Torvar

Dagen har sett ut så att jag har gått i stan med Jessica och shoppat en del. Det var så behövligt, har inte gjort de på jag vet inte hur länge! Så det blev ett par kassar, me like! :D
Efter de mötte jag upp Tove så åkte vi hem till mig och snackade en massa tills att vi insåg att klockan hade blivit rätt mkt och vi hade inte börjat med middagen än..haha så det blev en liten senare middag med kalsone, MUMS!
Sen vart det mer prat och desperate housewives :D yes det har äntligen börjat igen!

Just nu sitter vi och lyssnar musik samtidigt som vi tittar vad det finns för skumma namn i kalendern, asså kom igen vem heter Tribultius? eller Bartolomius? Nej det finns sånna annorlunda namn i kalendern. Om dom namnen kan finnas borde ju mitt kunna göra de eller?

Imorn blir det att gå upp kl 7 eftersom Torvar ska till mariestad och fick en tiiiidig tåg biljett. Men de är ju bra att öva sig lite att gå upp tidigt eftersom att skolan börjar snart...

Godnatt säger vi nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0