Påsklov

Då kan man säga att mitt lov har börjat då:) kommer nämnligen inte till skolan imorn eftersom att jag ska till sjödalsgymnasiet och få en håruppsätting av Jessica. De kommer bli som ett prov för henne så hoppas att det går bra att jobba med mitt hår :O
En rolig nyhet är att jag ska till LONDON PÅ TISDAG! :D åh ska bli så underbart skönt att komma bort lite. och jag åker med härliga personer dit så det kommer garanterat bli awesome!!!!

Idag va jag i stan med Ia och vi fikade:) super mysigt! äntligen att det blev av, har haft lite svårt att boka in någon tid tillsammans så det va trevligt. Hjälpte henne lite att jobba oxå och sen gick vi runt i affärer och jag tänkte köpa ett par jätte söta skor men dom fanns inte i min storlek:( MEN det blev en skit snygg jack/tröja ist, love it!


Min jacka är den som tjejen har längst till höger, fast i en annan färg. Har ingen kamera för tillfället så det fick bli en bild från google ;) men här har ni ialf en liten glimt på hur den ser ut, färgen jag har är dock mkt snyggare!

Nu ska jag drick upp mitt goda te och sen hoppa in i duschen, vi hörs mina söta vänner! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0