life is beautiful sometimes

Kan inte sluta le för tillfället:) helgen har varit underbar, umgåtts med härliga vänner! Fick reda på att det inte alls gick så dåligt som jag hade trott på matte provet, VG faktiskt wohoo! Har dock försökt plugga kulturhistoria i dag med Sofie, men de gick inge vidare då ingen av oss fattade nått, men men ska vrål plugga imorn och på tisdag.
På torsdag ska jag vara hår-modell för Jessica, de ska bli rooligt. Så kommer få ta ledigt från skolan vilket betyder att jag missar baletten..that sucks!

Imorgon ska jag ta en fika med min bästavän innan skolan börjar, har nämligen sovmorgon så då hinner vi sitta och snacka lite innan :) Nu är det läggdags som gäller puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0