Börjar känna av lite i halsen

Shit jag tror jag har blivit smittad av korven Sanna! har börjat få ont i halsen och blivit lite snuvig..inte okej detta. Men får väl kanska skylla mig sälv lite eftersom jag sov hemma hos henne igår natt(a) men de va välbehövt, har saknat min plutt!

Igår vart det en trevlig kväll med tjejerna, fattar dock inte att Anna Bergendhal kunde vinna alltihopa! Alltså de skulle ju lätt ha varit Darin eller Eric Saade. Deras låtar var ju hur bra som helst. Nej men de blir aldrig den man vill ska vinna.

Sitter och har precis ätit lite fruktsallad och dricker en stor kopp te, vill inte bli sämre, VILL INTE! Ska hoppa in i en varm dusch nu och sen sova bort de onda :) puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0