syskon - söndag

Idag blev jag väckt kl 10 av min syster som sa att jag behövde gå upp ifall vi skulle hinna shoppa innan affärena stängde. En av presenterna jag gav henne är hon fyllde år var nämnligen att ha en syskondag där hon fick bestämma all och jag skulle göra precis de hon sa, visst e jag snäll ? ;)
Hon ville ialf åka och shoppa lite så då gjorde vi de och detta kom jag hem med :

 




















Vit t-shirt från lindex 99 kr
Svart byxdress från Cubus 199 kr

Svart geomskinligt linne H&M 199 kr
Armband H&M 69 kr

Är väldigt nöjd med alla inköp. Vi lunchade ihop oxå och avslutade med en kulglass, mumsigt. När vi kom hem la jag mig en stund på altanen och solade och råkade faktiskt somna de va riktigt skönt :) Nu ska vi äta grillat och sen vet jag inte vad kvällen ger, nått mysigt ska vi väl hitta på.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0