soooommarloooov!

ÄNTLIGEN! Nu har vi äntligen fått vårt efterlängtande sommarlov, så underbart! Och första dagen på lovet spenderade jag med angelica. Skratt, gråt och shopping kan man sammanfatta gårdagen med :)

Det började med att några brudar från klassen åkte hem till Emma och grillade på kvällen, super mysigt hade vi, tråkigt att det inte vart hela klassen dock men det va trevligt ändå :)
Angelica följde sedan med mig hem och sov hos mig, vi låg och snackade långt in på småtimmarna tills vi båda helt plötsligt somnade, haha surpirse?
Morgonen därpå ville vi hitta på något roligt så vi bestämde oss för att åka till Barkabys outlet. Vi hade flyt med både pendeln och bussen och hon hittade ett par skor och jag en skin jacka så allt flöt på bra. När vi väl bestämde oss för att åka hem så började kaoset.
Det började med att det började regna när vi väntade på bussen som aldrig kom. Sen när vi kom fram till tåget så märker Angelica att hon inte har sin plånbok! panik. Så vi fick panik och åkte tillbaka till outletet för det fanns inte så många alternativ liksom, hon hade allt i sin plånbok- allt!
Vi fick vänta en kvart på bussen tillbaka och när vi kom så tänkte vi springa in på en affär som vi trodde att den skulle ligga i men vi tänkte att det inte skadade ifall vi gick precis samma väg som vi gick innan vi åkte hem. och som tur var låg den i den första äffären vi gick in på! Expiditen hade tagit hand om den och allt låg kvar. Vilken lättnad säger jag bara, och vi kommer inte att åka tillbaka till de stället på ett tag, kan vägen innan och utantill nu liksom :)

Som belöning till oss gick vi på bio efter. Vi såg Sex end the City 2 som var skit bra:) Det vart alltså en impulsdag med massa känslor och skoj på samma gång! Tack för en härlig dag gumman!

Nu har jag lite brottom ska hämta upp Jessica och sen förbi Sofie för att hämta mina grejer och sen ska vi hem till Emelie. Så måste kila men kommer att lägga upp bilder från skolavslutningen och på Jackan :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0