sammanfattning av de senaste dagarna

Måndag

Då övningskörde jag till Flen där mina släktingar bor och där spenderade vi hela dagen/kvällen. Det var super mysigt för det va nu ett tag sen vi va där. Pratade lite om ifall vi skulle göra nått i sommar tillsammans och det hoppas jag verkligen blir av.

Tisdag

Åkte pappa, mamma och jag till turkiska ambassaden för att få information till att göra min syster och mig till turkisk medborgare. Men det visade sig att vi redan var det eftersom att vi har en pappa som är turk :) så där ser man, de vi måste fixa va typ personbevis och lite grejer men det var ju inte så svårt :D
Efter de mötte vi upp Emel som var på skansen med min mosters dagis och vi gick då runt lite där. Sedan gick vi och käkade lunch på Josefina's - åt btw en suuuper god cesarsallad!
Efter åkte jag hem till Angelica där vi pratade, åt och kollade sen på bio. De börjar nu bli en utav våra grejer vi gör tsm haha. Rekomenderar ialla fall ALLA att se STREETDANCE!!!! den va mega bra.

Onsdag

Idag ska jag övningsköra med bilskolan. Men just nu ligger jag och steker i solen, det är ju faktiskt super varmt nu, nästan dags att ta fram vattensprutan asså :)

Detta är vad jag har pysslat med några dagar på lovet, hoppas ni alla har ett riktigt skönt lov också! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0