Packar för fullt..eller inte?

Det var meningen att jag kom upp hit till mitt rum för att jag skulle börja packa inför imorn då jag drar till Fagersta med min älskade Jessica. Meeen det blev inte rikigt så..fastnade liksom här vid datan och har bara skrivit en rad på min packlista vilket lyder: "Packlista till Fagersta" haha japp sen är det blankt. Så efter detta inlägg ska jag verkligen börja så jag slipper det imorgon. Då blir det nämnligen schteek innan bussen går kl.17 och då vore det skönt om allt var packat och klart! ;)

Körde halkbanan idag förresten och det gick jättebra! Det va faktiskt skit roligt, va väldigt nervös men det försvann så fort vi började. Super kul faktiskt till alla ni som planerar att ta körkortet och inte har varit där än :)

Midsommar för 2 år sen i Fagersta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0