Midsommar

Har haft en riktig trevlig midsommar! Vi har inte firat det på typ två år eftersom att vi har varit utomlands då, så nu vart det ett rejält firande! Och för första gången firade jag med min Sanna :D Det började med att vi åkte till Torekällberget med familjen, min moster Saras familj, mormor och morfar och Sanna såklart men hon ingår i familjen ;)
Efter ett antal lotter och sockervadd åkte vi alla hem till mormor och morfar och grillade, super gott va det! Där lekte vi med mina kusiner och hade trevligt sen vid typ 10 åkte vi hem och jag och "Jinna" gick en prommis och plockade 7 olika blommor som vi ska lägga under kudden för att drömma om våran prins..ehh aa vi får se om detgår da!
Här kommer ialla fall lite bilder från dagen:






Hoppas ni hade en fin midsommar, de hade i alla fall jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0