Måndag

Just nu sitter jag med ett leende på läpparna och det finns goda orsaker till det.
För det första hade jag en så trevlig dag med Anna inne i stan, super mysigt att äntligen träffa dig igen stumpan!
För det andra så har vi bokat en resa till Turkiet :D :D den 6 Juli drar vi wiihooo!
För det tredje så kom min lön idag och det var mer än vad jag hade trott så nu har man lite cash i fickan :D
och för det fjärde så består denna veckan av bara roligheter. Ska träffa fina människor och bara ha kul! I love it !

Nu ska jag äta innan jag ska iväg på andra roligheter :)

Dessa underbart söta shorts fick jag med mig hem från stan och dom kommer från Zara. Ett par örhängen på rean blev det oxå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! Vi kunde se över till Turkiet från vår strand :D funderade på att simma över...men då hade nog alla hajjar bitit mig! ;)

2010-06-21 @ 19:23:21
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0