Helgen

Denna helg fick jag sovsällskap av Sanna :) Vi har hyrt film och haft en mys helg. Fast i lördags kväll vet jag inte vad som hände, asså vi fick flipp eller nått hahah aa de va stört! Skrattade så jag trodde jag skulle kvävas..hahah
Självklart tittade vi på kunga bröllopet, det va jätte fint! :)

Idag vaknade jag lite tidigare än vad jag tänkte mig :P på grund av en viss person tappade mobilen i golvet så jag vaknade, men det va lika bra. Jag gick nämnligen ut och la mig på altanen då i solen och där har jag legat tills nu, kl 4 :) Sommar ska vara sommar och det betyder soooola så mkt du kan !

Ikväll ska jag på lärarmöte med dansen, så får se hur länge det håller på och vad som händer efter.

mmmm..

( Bilderna är från i fredags när jag åt världens godaste jordgubbar! )

 

Nu ska jag gå in i duschen innan maten är klar och jag ska iväg.

"Bra tack hej"! (bugar också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0