Fika med Ia :)

Har äntligen kommit hem från stan, det tog en halvtimme att komma till stuvsta med pendeln när det egentligen tar 13 min!? åh va irreterande men men nu är jag hemma och ska snart sova. Tänkte bara lägga upp lite bilder från min mysiga fikarkväll med favoriten!
Började på espresso house med varsin frapino. Därefter en prommenad vid vattnet mot djurgårn och sen fortsatte vi ner till östermalm och sen hem. Det vart helt enkelt en kanon kväll!


min söta vän


melon och jordgubbs smak=super god!  Lite vila på bänken under prommenaden :P och det va meningen att det skulle bli lite fler bilder på vägen men självklart skulle batterierna ta slut...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0