danslördag

Ska snart bege mig mot danssalen i huddinge tillsammans med Sofie, Stella och Maria :) där ska vi dansa så att ryggarna går av, tydligen.. hahah dom hade vart där igår och dansat och Sofie berättade för mig att hon har super ont i kroppen idag oopps hur kommer jag må imorn??? varför jag inte va med igår va för att jag va på mottagning till en av mina släktingar :) det va jätte mysigt och trevligt och snacka om att det fanns MAT! omg de va mat överallt, men de e en av de miljoner saker som är fint med att ha en släkt från turkiet :)

Kanske ska berätta va det är vi 4 håller på med. Vi har alla dansat ett bra tag på en dansskola i huddinge och nu har vi slutat att dansa själva men undervisar andra barn som e yngre. men nu har vi bestämt att vi oxå vill vara med på uppvisningen så vi ska sätta ihop nått riktigt grymt tsm och förhoppnngsvis blir det så bra att vi vill visa upp det :D

Nej nu har jag inte tid att skriva ska iväg nu, måste hinna slänga i mig nått först..ne logga ut va det! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0