Underbar dag

Min dag börja bra och slutade bra och allt där emellan har bara varit bra. Började ju med att jag åkte och badade med älsklingen Ia vid rålis. Det va super mysigt och vi badade faktiskt 2 ggr! och då va det inte bara att doppa sig utan vi badade verkligen. Sen åkte jag hem och fixade iårdning mig för att äta middag hos släktingarna. Där bjöds det på super god mat! Jätte trevligt :)
Och sen ÄNTLIGEN fick jag träffa min MIKAELA! det va helt underbart att träffa dig igen hjärtat, som om vi aldrig har varit ifrån varandra. Så kul att vi inte har sätts på ett år typ och ändå kan ses och ha hur roligt som helst, kommer aldrig tappa kontakten med dig!

Imorgon kanske det blir Grönalund vi får se annars nog schteek på altanen :) PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0