tillbaka i Sverige och vill inget annat än tillbaka till turkey...

Kom hem igår egentligen men orkade verkligen inte skriva i bloggen då. Va väldigt trött när vi kom hem eftersom att det inte har blivit så jätte mkt sömn under resan. Men ska inte klaga, måste erkänna att det var en av det roligaste och härligaste resa jag gjort på länge! Vill inget mer än tillbaka..Man brukar ju säga att man ska stoppa upp när det är som mest roligast men en vecka va alldelles FÖR lite! Man hann ju precis komma in i rutinerna på hotellet och vips så hade en vecka gått och vi va tvugna att åka :( Sällskapet var underbart, hotellet var underbart, vädret var underbart och maten var mer än underbar. Vi åt som hästar men de är väl de man ska göra med all inclusive? Jag kan inte sluta tänka på resan fastän det egentligen inte var så värst mkt vi gjorde, hann ju inte det. Men vad vi gjorde va att sola, bada, ÄTA, klubba, shoppa och umgås med härliga människor. Det är klart att det är skönt att vara hemma för att träffa alla min fina vänner och släkt, så om det inte hade varit för dom hade jag suttit på ett plan tillbaka nu. De var alltså för bra för att åka hem efter en vecka, man hann ju inte tröttna på nått...åhhh ångest säger jag bara!!! aja inge deppande.. här kommer lite bilder från resan ialla fall :


Jag vid stranden

ja va ska man säga om den här bilden..Sibles kommentar: "Hanife ta kort på oss vid blommträdet" och detta blev resultatet haha

Köpte glass i stan efter att emel blivit getingstungen

Nalan, Josef och Sibel roade sig med denna livsfarliga grej i havet

jag och syster på en sushi restaurang- ja vi prövade på sushi i turkiet oxå, fast man fick tre rätter till då..rullade därifrån kan man säga

på väg för att titta på showen

..här med

några i vårt sällskap va duktiga att träna varje dag (jag ingick inte där) så här är vi på väg till gymmet och man ser pappa i täten med handuken på axeln

vår sista middag...

ännu lite mer shopping

Min belgiska vän Mr. "Fransoar" haha

Sibel and moi vid havet
Har hundra bilder till men alla går ju inte att lägga upp här i bloggen men det finns dock mer bilder på Fb så om ni har lust kan ni kika där. Nu är det läggdags och imorgon blir det att först träffa min Sanna och sen på kvällen träffa fina Jessica och Mikaela. Ha det bra så länge puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0