Packa enda in i det sista

Igår spendarade jag hela dagen med söta Josefine. När vi hade vaknat åkte vi med hennes syster Isa till flottsbro och badade, vi flöt ut med två stora simringar och kom typ inte in igen så det blev lite träning för armarna att paddla in igen. Sen åkte vi hem och käkade middag och möttes upp igen för att chilla lite i rådsparken, eftersom att det var så fint väder. Det blev faktiskt jätte mysigt. Till en början var det bara jag och hon men sen kom även hennes bardomsvän Simon dit.
Där satt vi i godan ro och pratade och skrattade tills det började skymma och då fick vi ytterligare ett besök...av en rätt packad kvinna som kom och satte sig på våran filt och berättade HELA hennes livshistoria. Jag skojar inte hon satt där säker över en timme. Hon började också gråta och då kunde varken jag eller josefine hålla oss för skratt, jag tänkte bara på hela situationen att det va så roligt att hon kom dit och började babbla och aldrig gick. Hon va ju verkligen inte elak eller ville nått ont, hon behövde bara prata på lite så vi lät henne :D hahah aa den dagen är ialla fall nått att minnas!

Goda middagens cesarsallad mums!

Josefine i Rådis



Nu ska jag åkte och handla en resväska sen städa mitt rum, eftersom att vi åker imorgon! :D:D:D Och efter de ska jag, Mikaela, Emel och Emelie gå och se Eclips på heron! :D:D:D Så måste sluta nu vi ses caio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0