En vecka kvar tills jag är MYNDIG!!!

Idag är det precis en vecka kvar tills jag blir 18 år! Fattar inte att det har gått så fort..läskigt ju..MEN å andra sidan kan jag inte vara gladare!
Den här veckan har varit ganska fullspäckad och helt sjuka grejer har hänt hahah!!
Det började i måndags då jag träffade söta Angelica för en fika på John Chris. Åkte sedan hem och sov hos henne efter att vi var ganska proppfulla. Det var nämnligen så att vi blev bjudna på all fika! Det började med att jag beställde en latte och e chai latte och det fick jag inte betala för utan det skulle servistrisen bjuda på. Sen kom han ut med en stor chokladkaka som han bjöd på + en cola och en till latte :P hah det var väldigt trevligt haha och sjukare blev det ju bara, men vi lämnar det åt den kvällen..:P


Måste visa mina fina persenter jag fick av Angelica!! allt på bilderna är från henne, TACK SÅ MYCKET MIN FINA VÄN! <3

I tisdags efter att jag hade vaknat upp hemma hos Angelica åkte jag hem till Jessica för att säga hej då till henne eftersom hon skulle till Rhodos dagen efter..lite avis är man ju är vädret här suuuger!
Sen åkte jag vidare hem till Ia för att umgås lite med henne och för att önska henne en trevlig resa också, hon åker till Magaluf imorgon..ja de suger det med! Till henne kom sen också Oskar och Linus så då vart det att kolla på lite skräckisar, vilket jag inte är ett fan av..usch usch, men det var trevligt.

Idag (onsdag) har jag tränat, vart hos tandis och fikat hos min moster och nu sitter jag här vid datan proppfull efter middagen :) Tror det bara blir en lugn hemma kväll idag :)


Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahah tack själv fast för en bajs rolig kväll! hahaha love u

2010-07-30 @ 16:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0