Blogg torka

Vet att det inte har blivit så mycket skrivande i bloggen nu men det beror på att det är SOMMARLOV och man har inte alltid tid att sitta inne vid datan..
Men ska försöka dra igång igen nu så mycket som det går!

Vad jag har hunnit med att göra nu under dessa veckor jag inte skrivit är att jag har varit i Turkiet, vart i dalarna och firat IA!!! och träffat lite kompisar omvartannat :)

Igår va jag med ia på dagen och sen mötte jag upp Sanna som sedan sov kvar. Va man har mycket att prata om asså när man inte har sätts på ett tag !

Nu ska jag göra iårdning mig det sista och sen ska vi hämta upp min kusin för att gå runt lite i skärholmen och sen gå på bio. Det blir då Eclips för andra gången, men det gör inget den va så bra plus att jag hade lovat att se den med Yenifer :) vi hörs caio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0