5 dagar kvar..

Igår tillbringade jag nästan hela daget åt att städa mitt rum. Ända tills det kom en liten rumpnisse som var dyngsur av regnet och hälsade på!
Här får ni två osminkade bilder på mig och min outfit igår, som kanske inte är jättesnyggt då jag bara slängde på mig nått i tron om att jag skulle tillbringa kvällen själv..


Har även de underbara tofflorna jag fick av Angelica ♥


Det var gårdagen det! Idag har det inte hänt nått speciellt sitter nu och väntar på att mamma och pappa ska komma hem med mat och sen drar jag iväg till Mikaela. Vi ska hem till en av hennes kompisar i solgård, kommer nog bli kul! Sover även kvar hos henne sen:) nej nu får dom verkligen komma är ju hungrig..Ciao


så här ser jag ut idag och som ni ser kan jag inte ta av mig dessa tofflor!! love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0