the day before school starts

Idag har jag PLUGGAT! surprise.. Va skulle jag annars ha gjort utav dagen nu när det är sista dan på lovet :( Det är alltså dags att komma tillbaka tll verkligheten igen.

Mamma har bakat sina underbara piroger nu oxå så satt och åt på en nyss, dom är gudomliga! Snart ska jag tvätta håret över badkaret eftersom att vårt varm vatten helt plötsligt har tagit slut! Så får duscha håret snabbt och sen springa in och tvätta av kroppen, herregud..aja va ska man göra. Och vi har ingen bil häller för den har pappa så kan inte åka hem till någon och duscha där.
Får väl pallra mig in till badrummet nu... pussar /hanife

Kommentarer
Postat av: Anna

halka inte bara! ;D

2010-01-06 @ 22:23:10
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0