seg söndag

Igår va jag med sockersöta anna och kollade på bio. Vi såg Har du hört ryktet om Morgans, och den va riktigt bra. Eftersom att vi hade bokat biljetter kom vi dit en timme tidigare och medan vi gick runt på heron City så kom vi fram till att vi inte vill bli vuxna! Vi kommer alltid att förbli barn ;) Vi pratade om mkt annat oxå och det va riktigt skönt har inte umgåtts på ett tag med henne. Så tack för en super mysig lördags kväll!


Vi kommer att förtsätta vara barnsliga ett tag till!
(Bilden tagen från annas blogg)

Just nu sitter jag och pluggar för fullt, gud va det inte är roligt! Resten av familjen är på kalas och här sitter jag och pluggar..inte så roligt. Men tänkte ta ett avbrott och försöka koreografera till min dans för mina egna elever. Börjar igen V.3 och det ska bli riktigt kul att få komma tillbaka! :D
puss på er /H

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3<3<3<3

Vi måste ses oftare :-)

2010-01-10 @ 17:07:34
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0