Nu kör vi!

Nu jävlar ska det bli av, eller hur sofie? Asså jag har varit så enormt skoltrött så det inte finns! har kännt mig bitter hela veckan på allt. Nja det har ju som alltid varit roligt att vara med min underbara vänner och det är oxå dom som har gjort så att jag övethuvudtaget har kommit till skolan, annars skulle jag bara ha skitit i ALLT! 
Men här och nu ska allt vända. Tack vare ett telefonsamtsal så känns det som om jag kan klara av vad som helst. Min inspirationskälla är det jag pratade om med en person i tel och Magnus min dans historia lärare. Alltså den mannen är underbar, han är verkligen ett exempel på att man kan klara av vad som helst om du bara vill. Ni anar inte hur mkt han har varit med om och har klarat av det. Så nu är det min tur jag ska minsann klara av det här!


Så nu mina vänner håll i hatten för nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0