Lyckad helg

Den här helgen har varit underbar från fredagen till söndagen. Har helt fantastiska vänner som är så oerhört gulliga att det inte går att beskriva ♥ finns dock några som jag har lite svårare att lita på...

Ialf så va vi hem till Emma på 18 års fest i lördags och hade så himla kul! Vi fixade oss några tjejer hemma hos ia först och sen drog vi dit tillsammans. Vill lägga upp lite bilder men det är ingen som har gjort de än så har inga bilder att visa förutom en som jag snodde från Annas blogg :)


Sanna Stella Jag Ia Sofie Hanna Sanna Anna. mina sötnosar!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sen packa inför imorn ska ha genrep till Nybrokajen :) ha det bra allesammans puss /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0