Längtar så otroligt mycket efter sommaren!

Finns ganska många skäl till att jag vill att det ska bli sommar. För det första blir jag 18! För det andra ska jag åka utomlands med kompisar, för det ska bli av tjejer! ;) och sen bara de här att det är varmt ute, behöver inte klä på sig lager med kläder för att inte frysa. Tycker det är jätte vackert ute nu men det har faktiskt varit vinter rätt så länge nu så låt värmen komma :)

På lördag är det öppet hus på vår skola, så då måste jag vara där kl 12 för att ha en jazz, balett och modern lektion :) Vi ska sälja fika också och jag anmälde mig till att baka nått gott, fick en önskan om att mamma skulle göra sina bullar, vet att dom är väldigt populära bland mina vänner;)
Nej nu måste jag göra en engelska läxa och sen ÄTA! är super hungrig. Ska oxå komma i säng tidigt idag, har varit så himla trött hela veckan och i dag va det nog värst.
Puss på er alla söta vänner och läsare! /H

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli av! ;)

2010-01-14 @ 20:51:25
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0