helger=noll bloggande

Jag har kommit framt till att jag nästan aldrig bloggar på helgerna, varför, vet ej? Är väl för att jag antagligen inte hinner^^. Det blir att jag kommer på det under veckan och så rabblar jag upp allt jag har gjort under helgen, och det kommer nog fortsätta vara så om jag inte kommer bli bättre på det, ska försöka!

I lördags hade vi ialf öppet hus, lite jobbigt att det va på en lördag men det va okej ändå. Sjöng en massa för Emma som fyllde år, och nu på lördag blir det feeest! Sanna följde med mig hem sen och på kvällen åkte hon till emma då jag åkte iväg för att fira jessica med att äta på mongoliska med alla brudarna, vi va 15 st! Men jäkligt kul va det:) Efter de mötte jag upp Sanna igen och hon sov kvar hos mig.
På söndagen gjorde vi verkligen ingenting, sov en massa kollade film och masserade varandra, så himla skönt! Vi övertalade mamma också att hon skulle få sova en natt till eftersom att vi började kl.12.45 idag. Så det blev en fullpackad helg med en massa härliga vänner.


Födelsedags barnet som fick en nalle av personalen på mongoliska när dom hörde att hon fyllde år, eftersom att vi sjöng för henne ;)

Emelie, josefine och jag <3

Hela gänget

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka hinna göra lite mer på dansen, den börjar ju nu på fredag ska bli så roligt!
pusspuss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0