Hannas dag!

Grattis alla som heter Hanna, idag är det nämligen eran namnsdag:D Varför jag tar upp det är för att jag själv heter hanna i andra namn så då firar vi min namnsdag idag eftersom att mitt tilltals namn inte finns med i almenackan ;)
Fick ett par finfina skor av mamma och dagen till ära så åkte vi och fikade tillsammans. När vi gick där i huddinge så stötte vi på mormor och morfar så dom följde med och fikade med oss. Riktigt mysigt va det!

Här är skorna jag köpte till nyår förresten, tror inte jag har visat dom (nu är jag ändå skulle visa andra skor)

Här är skorna jag fick av mamma idag:)

Har varit lite dukigt idag oxå med att plugga natur, vi har ju prov om mindre än en vecka..ja jätte kul..

Juste såg ju Avatar igår och jag fattar inte hur den kan ha blivit utsedd till årets absolut bästa film? Asså helt ärligt talat så bra va de faktiskt inte. Plus att den va så jävla lång! Det började krypa i både mina och Angelicas ben den sista timmen, asså så bra som alla säger att den är va den verkligen inte enligt nån av oss.
love ♥/H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0