Godmorgon

För en gång skull är det inte jag som sover längts, Emma ligger och sover som en stock, vilket egentligen inte förvånar mig eftersom vi inte somna förren halv 4. Så jag får väl roa mig vid att sitta vid datan då.
 
Idag ska jag och några kompisar gå och se den eftertalade Avatar. Är faktiskt ingen film som har tilltalt mig men eftersom alla säger att den är så bra och att den har blivit utsedd till årets bästa film så måste man ju se om det nu stämmer. :) 
Efter bion kanske jag och Angelica åker och tar en fika i stan, vi får se annars inget annat planerat.

Har blandade känslor för att skolan börjar nu på torsdag. Älskar ju vår skola men det har varit så underbart skönt att kunna sova hur länge man vill på mornarna och va uppe sent utan att får dåligt samvete, plus att man kan göra i princip vad man vill på dagarna!

Haha förlåt va bara tvungen, en sån underbar bild på Amanda i mitten! jullavslutningen är bilden ifrån och vet inte riktigt va fotografen sa till oss att göra eftersom vi alla har helt olika miner! :D
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0