Fredagsmys

Idag är det fredag, vilket är så skönt! Måste iofs upp imorn till öppet hus men behöver liksom inte gå upp kvart över 6:O Sen på kvällen ska jag och några brudar fira Jessica med middag och sen utgång, kommer bli riktigt najs!
 
Idag chillade vi kvar lite i skolan och försökte komma överrens om vart vi ska resa i sommar, men de gick inte så bra vi bara flummade haha. Efter de gick jag, Sofie, Anna och Linnea till donken och köpte varsinn glass och cheesburgare, inte jätte nyttigt men jäkligt gott!
Nu ska jag korra lite till min dans och sen kolla på tv ;) Två bilder bjuder jag på från idag på vägen hem, tagna från annas blogg



hahah mötte Magnus på vägen ut, en av dom absolut bästa lärare på steg och som jag har haft!

/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0