Första skoldagen avklarad

Fy va jobbigt det kändes att komma tillbaka till skolan. Inte för att få träffa alla igen, för de va jätte kul, utan att veta att nu börjar ansvaret igen. Att man måste gå upp tidigt tidigt på mornarna och plugga till prov och andra jobbiga grejer, de är de som känns. usch ,usch de känns verkligen inte bra just nu, men kan oxå vara att jag är på ett ganska deppigt humör. Mår inte rikigt bra helt enkelt..

En anna jobbigt grej va att jag va och hämtade min mobil idag. De hade fixat med den eftersom att den inte funkade när jag fick den. Men vi hann inte ens komma hem förren den började krångla igen! så de va bara att åka tillbaka och lämna in den igen..drygt!


I miss you babe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0