dagen efter nyår...

..va jag gaalet trött! Seg i hela kroppen men de är nog ganska förstårlligt ;)
Så somsagt har jag bara varit hemma och tagit de jätte lugnt och kollat på massa filmer, mysigt!

Nyårsafton va awesome! jag hade så himla kul! Att få fira med sin bästa kompisar va underbart. Började med att Sofie och Josefine kom hit och så gjorde vi iording oss tsm. Sedan åt vi en riktigt god nyårs meny men förrätt, varmrätt och eftersätt. Efter de drog vi hem till Emmis där vi hade super kul! Hoppas eran nyår va lika lyckad som min :)




Bilderna är tagna från emmas blogg, föutom den sista ( facebook ) ;)
Nu ska jag fortsätta att titta på min film, good night / H.I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0