22/1-10

Har inte blivit så mkt bloggande den här veckan för att jag har varit  så stressad! usch va jobbigt det har varit..
Började min dans idag vilket var jätte kul! Barnen gillade låten jätte mkt och dansen oxå. Vart så lättad för det va ett stort stressmoment jag har haft den här veckan.

Sitter just nu hemma hos sanna och skriver på hennes så oerhört jobbiga dator. Asså knapparna är så små satt får typ skriva allt två ggr!
Nej nu ska jag få massage så hinner inte skriva mer. C Ya!


Min Saaaaaaaaaaannnnna!!!

Imorn blir de party i stuvsta för att fira Emma, kommer bli så kul! längtar! nej nu har jag minsann väntat föör länge på min massage^^  heheh
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0