Update

Idag hade vi genomdrag med alla grupper i produktionerna och jag måste säga att allas koreografier är så jävla grymma! De va as najs att se :D De va oxå najs att vi i vår grupp fick jättebra med kritik, dom gillade det väldigt mkt! weeej :D

När det va dags att gå hem fick jag detta sms av mamma: "vad säger du om att välja ut en ny mobil idag! "
Asså jag blev så himla glad, för det har ju vart så mkt strul med min Satio mobil jag fick i julklapp. Har liksom sammanlagt använt den 1 vecka inte mer sen jag fick den, annars har den varit inne på lagning för att den inte funkar! Blev seriöst galen, men nu har jag en ny:D är så glad!! Så här ser den ialla fall ut:


Happy happy happy! :D

Juste ni får inte glömma att komma och kolla på vår produktion i skolan nästa vecka de kommer bli så jävla GRYMT! MISSA INTE DE!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: hihi ja visst blev den! :)

2010-02-18 @ 21:08:13
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0