Taggad!

Igår kom Tove hem till mig efter min dans. vi hade det jätte mysigt tillsammans. Vi upptäckte att vi hade super mkt att prata om och att tiden bara sprang förbi! asså det va stört så fort tiden gick. Hur som helst hade vi det jätte trevligt och hon fick se världens fulaste bild på mig! hahha asså jag diver inte den är så fruktansvärd ahhhha!

Finaste Tove<3

Snart ska jag och jessica bli upphämtade av Patricias föräldrar och bli skjutsade till lokalen där det ska bli PARTY! Åh va taggad jag är det ska bli så roligt!
Bäst att sluta nu innan dom kommer har inte riktigt packat ner allt som ska med än :)

Ha en jätte bra lördagskväll mina vänner!

pussar /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0