Svullna fötter och tjut i öronen är resultatet av gårdgen

Alltså jag hade så sjukt roligt igår! bästa dagen på länge :D Dansade hela kvällen träffade jätte trevliga nya människor och kvällen va bara så LYCKAD! AHHHH TACK jessica och Patricia för en oförglömlig kväll!

Idag har jag då fått tagit konekvenserna av att jag hade på mig mina höga klackar, asså jag kan inte gå det ser ut som om jag har bajsat på mig eftersom att jag bara kan gå på hälarna, inte okej men va ska man göra om man vill vara fin? och nu har jag lärt mig en riktig läxa!
Sanna kom hem till mig för att plugga idag. Vi hann nästan klart med allt men de va en pers asså. vi satt och kämpade med att hålla ögonen öppna. Jag var sliten efter kvällen igår och hon hade varit med några kompisar och inte sovit på hela kvällen så vi va båda rätt trötta. Så vi belönade oss med lite massage,.. surprise? hahha

Imorgon ska  jag inte komma på dansen eftersom att jag inte riktigt kan gå, så kommer liksom inte kunna dansa häller :P så börjar kvart i ett imorgon och har bara 2 lektioner awesome! 

Nu är det dags att sova, godnatt på er! /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0